PISHNAHDFILM

PISHNAHDFILM

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای
PISHNAHDFILM

PISHNAHDFILM

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای

معرفی سریال دوهفته-2013

به نام خدا

  
نام سریال : Two Weeks

نام فارسی سریال : دو هفته

ژانر (موضوع) : جنایی، درام

امتیاز : 8.0 از 468 رای در سایت IMDb

زبان : کره ای
سال شروع پخش : 2013
محصول کشور : South Korea
کارگردان : Song Hyung Suk, Choi Jung Gyu
بازیگران : Joon-Gi Lee, Ha-seon Park, Soo-young Ryu, So-yeon Kim
رده سنی : NA
نویسنده : So Hyun Kyung
 زمان سریال : 60 دقیقه

معرفی سریال دو هفته
درباره ی شخصی به نام« ته سان» ( لی جونکی) است. او در دوران کودکی و در سنین کم هنگامی که پدرش او را ترک کرد و مادرش نیز خودکشی کرد به پرورشگاه رفت و در آنجا رشد کرد و بزرگ شد.

او در طول سالهایی که در پرورشگاه بود به این فکر می کرد که باید در آینده چکار کند و اوضاع برای او چگونه پیش خواهد رفت.  پس از این که او به سنین جوانی رسید برای مدتی به کار خلاف راه یافت و به یک گنگستر تبدیل شد اما پس از مدتی از این کار بیرون آمد و به زندگی معمولی پرداخت تا این که با« این هی» (پارک هاسان) آشنا شد.

این هی و ته سان با هم ازدواج می کنند و حاصل این ازدواج هم یک فرزند است. آنها به دلیل اتفاقاتی که برایشان رخ می دهد از هم دور می مانند و این هی بدون این که ته سان خبر داشته باشد فرزندش را برای هشت سال بزرگ می کند. ته سان در دورانی که در کار خلاف بود با تاجری به نام «مون ایل سوک » آشنا شده بود و طی اتفاقاتی از کار او رازهای تاریکی که داشت سر در آورده بود. همین موضوع باعث شد که ایل سوک دست به هر کاری بزند تا بتواند ته سان را بکُشد و از رازی که داشت محافظت کند تا مبادا روزی ته سان از این راز بر علیه او استفاده کند.

ایل سوک پس از این که در می یابد نمی تواند ته سان را بکشد تصمیم می گیرد برای او پاپوشی درست کند و قتلی را به گردن او بیاندازد تا او را دستگیر کنند و نتواند کاری انجام دهد. در همین حین ته سان در می یابد که فرزندش به سرطان  مبتلا شده است و برای بهبودی باید پیوند مغز استخوان انجام دهد. زمان این عمل دو هفته بعد است و ته سان نیز به دلیل این که تحت تعقیب است دست به هر کاری می زند تا در این دو هفته دستگیر نشود و بتواند جان خود و فرزندش را نجات دهد. کمی بعد با شخصیت« پارک ته کیونگ» آشنا می شویم که یک دادستان باهوش و خوش قلب است و تصمیم دارد واقعیت را درباره ی پرونده ی ته سان بفهمد.
از دیدن این سریال لذت ببرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد